email

Cum să-ți promovezi afacerea folosind adrese de email

Ai o mică afacere pe care ai înființat-o de curând și nu știi cum să faci pentru ca lumea să audă de tine? Renunță la a mai printa flyere, afișe sau bilețele colorate căci acestea sunt considerate de domeniul trecutului. În zilele noastre, au apărut o mulțime de termeni care te bulversează total, mai ales dacă nu te-ai născut în era în care cuvântul „fast” sau „smart” sunt un must.  Vorbim despre fast food, fast internet, smart phone, smart application și lista poate continua. Dar dacă te gândești bine, ceva nu s-a schimbat: nevoia oamenilor de a face bani rapid și inteligent: adică fast & smart. Tocmai de aceea, în acest post, o să afli cum poți să îți promovezi mai bine afacere, în mediul online, folosind adrese de email. Așadar, o manieră modernă, rapidă și mai deloc costisitoare.

Mai întâi de toate,trebui  să înțelegi ce sunt serviciile de newsletter care se ocupă cu promovarea afacerii tale: email marketingul (dacă se poate numi așa) este știința care studiază modalitățile de promovare a unei afaceri online, prin intermediul adreselor de email. Iar mediul online este totul, chiar dacă poate nu îți vine să crezi. Se spune că: „Dacă nu eşti pe platforme sociale, nu exişti!” . Pare exagerat, într-adevăr, dar aşa stau lucrurile.

Metodele tradiţionale nu mai merg. Utilizatorii acum pot să-şi exprime parerea, indiferent că le place sau nu le place. Exista sceptici care spun ca email marketingul nu mai trăiește și că nu merită atenție din partea investitorilor, însa lucrurile nu stau deloc așa. Cât timp lumea își verifică frecvent adresele de email, această strategie de promovare rămâne o metodă extrem de eficientă!

În ceea ce privește email marketingul, lucrurile stau destul de simplu. Serviciul se adresează tuturor investitorilor online care doresc să aibă relații durabile cu actualii lor clienți pentru că întreținerea și păstrarea relațiilor cu acesția se face cel mai bine prin intermediul social media și a adreselor de email.

Există firme care îşi dedică timpul pentru a te ajuta să menţii legătura cu clienţii tăi prin email şi platforme sociale. Practic, te ajută să conectzi email-ul cu platformele sociale pentru a atinge un impact maxim pentru campaniile pe care le ai pentru promovarea produselor destinate comercializării. Ăsta e practic jobul lor.

Cu ei este uşor să gestionezi oricâte liste de abonaţi vrei. Listele pot fi uşor create şi abonaţii importaţi în sistem. Și fii fără grijă pentru că listele pot fi importate și din alte baze de date. Este foarte uşor să imporți abonaţi din fişiere CSV sau Excel. Iar rata de livrabilitate este un factor esenţial. Cu o rată mică de livrabilitate email-urile NU ajung în Inbox-ul utilizatorilor. Fiind livrate în folderul junk/spam, asta înseamnă că le-ai trimis degeaba. De ce să le mai trimiți, dacă nimeni nu le citește, nu? Scopul tău este ca potențialii clienți să primească în căsuța lor poștală virtuală mesaje despre afacerea ta, să audă despre tine, despre produsele și ofertele tale.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *